Вікі Elite Dangerous
Advertisement

Sidewinder - багатоцільовий корабель виробництва компанії Faulcon DeLacy. Його універсальність і порівняно низька ціна зробили його популярним серед пілотів-початківців, але репутація Sidewinder як судна початкового рівня не повинна розглядатися як ознака неповноцінності - це одне з найбільш маневрених суден на ринку.

— З опису у грі

Sidewinder (також Sidewinder Mk I) - це корабель, виробництва Faulcon DeLacy. Перший Sidewinder випустили 2982 року як легкий корабель підтримки, і він не мав можливості здійснювати перехід через гіперпростір до появи гіпердвигуна. Як невелике і недороге судно, призначене для виконання різних завдань, включно з кур'єрськими та бойовими, Sidewinder часто є першим кораблем, яким пілот, тільки-но зареєстрований у Федерації пілотів, буде керувати й володіти. Його надійність, універсальність і маневровість у сукупності роблять його корисним універсалом і відмінним вибором як для початківців, так і для досвідчених пілотів. Деякі незалежні військово-космічні сили досі використовують Sidewinder як винищувачі та патрульні кораблі. Це найдешевший корабель у грі, який не можна використовувати як дослідницький або торговельний корабель через вкрай невеликий об'єм вантажного відсіку і малу кількість внутрішніх відсіків для спорядження. Являється одним з чотирьох суден, допущених до участі в чемпіонаті CQC.

Огляд[]

Sidewinder MkI - це недороге стартове судно, що надається пілотам, які щойно отримали ліцензію. У випадку, якщо пілот втрачає свій поточний корабель, він може прийняти рішення про отримання Sidewinder у тимчасове користування від Федерації пілотів, якщо він не може дозволити собі заміну знищеного корабля або не бажає такої заміни.

У доповненні Elite Dangerous: Horizons, гравцеві під час старту пропонувалося вибрати одну з двох модифікацій Sidewinder, одна універсальна модифікація для польотів у космосі, друга спеціалізована з можливістю дослідження поверхні планет.

Не дивлячись на те, що Sidewinder є найдешевшим кораблем, він може становити серйозну загрозу і є одним з найбільш маневрових кораблів. Зокрема, за цим параметром він перевершує більшість інших кораблів, поступаючись у цій категорії лише Eagle MkII та Vulture. Однак він є одним з найповільніших кораблів з найслабшим корпусом. Лише Anaconda та деякі спеціалізовані торгові судна мають меншу максимальну швидкість, і лише Eagle MkII має слабший корпус.

Таким чином, Sidewinder є досить прийнятним кораблем в бою, але йому не вистачає вогневої потужності. Тому рекомендується використовувати його перевагу, високу поворотність, щоб замкнути супротивників в кругові бої на ближній дистанції, і спалювати супротивника навпроти себе, щоб втекти. При боротьбі з Sidewinder тримайте його на відстані і відкривайте щільний вогонь, якщо поточний корабель не може його перевершити, і він повинен бути швидко знищений; з кораблем, який може встигати за його розворотом, зблизьтеся і підірвіть його, намагаючись триматися якомога далі від його передньої частини. Попри те, що він має жахливу потужність, він все ще випереджає Hauler за пошкодженнями і є кращим за Type-6 Transporter і Dolphin в бою, завдяки кращій мобільності і нижчій ціні.

Як торгове судно, Sidewinder має найгірші показники серед усіх кораблів. З максимальною вантажністю лише 16 тонн, знайти торгові місії, які передбачають транспортування такої невеликої кількості вантажу, досить складно. Рекомендується замість цього брати участь у місіях з доставки даних, поки більш місткі варіанти, такі як Hauler або Adder, не стануть доступними за ціною. Той самий недолік стосується і спроб використовувати Sidewinder як шахтарський корабель.

В цілому, Sidewinder чудово виконує своє призначення як стартовий корабель. Він здатний виконувати більшість ролей, але є одним з найгірших варіантів у кожній окремій ролі, навіть у спеціалізованих конфігураціях. Sidewinder дозволяє пілотам зрозуміти, що саме вони хочуть робити, щоб заробити кредити, перш ніж перейти на щось краще, хоча досвідченим і заможним пілотам може сподобатися тримати такий літак під рукою для розваг.

Спорядження[]

Додаткова інформація[]

  • На кораблях Sidewinder встановлено двигуни DeLacy Spin Ionic MV.
  • Офіційний посібник гравця Elite Dangerous пояснює, чому гравці починають з позиченого Sidewinder: "Кожен гравець починає як новий член Федерації пілотів. Після повідомлення про ваше успішне членство таємний благодійник доставляє вам передачу із захищеним кодом. Він дає вам доступ до облікового запису зорельота, який попередньо налаштований з вашими обліковими даними. Таким чином ви отримуєте безстроково позичений і застрахований Sidewinder. За цим несподіваним успіхом стоїть таємна організація, яка шукає тих, хто має потенціал стати справжніми рушіями, здатними формувати та змінювати галактику. Цей подарунок - тест, задля перевірки наявності у вас цих якостей".

Галерея[]

Advertisement